sobota, 27 października 2018

Aneta Testuje | BATISTE DRY SHAMPOO COCONUT & EXOTIC TROPICAL RECENZJA

Od producenta

Suchy szampon do włosów Bstiste natychmiast odświeża włosy bez użycia wody, absorbując sebum i zanieczyszczenia oraz sprawiając, że włosy są puszyste, jedwabiście miękkie i uniesione u nasady. Batiste Tropical suchy szampon, przywodzi na myśl żar tropików, gorący piasek pod stopami i wakacyjny luz. Ten egzotyczny zapach łączy nuty kokosa, melona, banana i brzoskwini z ciepłą wanilią oraz drzewem sandałowym przenosi na wprost na karaibskie plaże.

Moja opinia

Ja już z góry powiem - Batiste uwielbiam. Myślę, że jest to jedna z tych firm i jeden z tych produktów, które każdy zna, lubi i używa. Niestety osobiście nigdy nie znalazłam zapachu, który by mi odpowiadał w 100%. Ten tropikalny to jedyny, który mi nie przeszkadza aż tak bardzo. Nie przepadam za kwiatowymi, owocowymi zapachami jeśli chodzi o produkty do włosów, to pewnie dlatego (jeśli znacie jakiś neutralny, elegancki zapach szamponu Batiste - napiszcie mi koniecznie; szukam takiego od zawsze).

Szampon jest w miarę wydajny, na pewno jedną butelkę potrafię zużyć w przeciągu półtora miesiąca, może dwóch. Bardzo dobrze radzi sobie z usuwaniem sebum z włosów. Właściwie nigdy nie stosowałam lepszego suchego szamponu jeśli chodzi o tą kwestie. Niestety posiada także lekkie wady - strasznie się pyli i pozostawia biały nalot na włosach. Pylenie nie jest o tyle złe, co ta biel. Czasem nie umiem jej wyczesać. Zdarzało mi się, że mnie znajomi zwracali uwagę, że mam coś siwego na włosach. Dodatkowo fajnie dodaje objętości włosom no i nie matowi ich aż tak jak Colab, jednak odbiera im trochę blasku. 

Plusy

+ dobrze radzi sobie z usunięciem sebum
+ jest wydajny
+ dostępny w większości drogerii
+ można nim nadać objętości włosom
+ nie pozostawia włosów bardzo matowych...
+ wielki wybór zapachów

Minusy
+/- zapach nie do końca mi odpowiada
- biały nalot na włosach, który czasem trudno usunąć
- ... włosy tracą trochę blask

Cena

15 zł / 200 ml

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 beauty among INCI , Blogger