sobota, 13 października 2018

Aneta Testuje | COLAB SHEER + INVISIBLE DRY SHAMPOO LONDON RECENZJA


Od producenta

Suchy szampon odświeża włosy błyskawicznie. Absorbuje sebum i odświeża skórę głowy dając lekkie wykończenie. Pozostawia również wspaniały zapach, więc teraz twoje włosy moga pachnieć wspaniale. [...] Ruth Crilly, modelka i blogerka. Suchy szampon Colab™ dostępny jest w 4 zapachach, z których każdy odzwierciedla szyk jednej ze stolic mody - Londynu, Paryża, Nowego Jorku, czy Monako. Od klasycznych, historycznych nut Londynu, po kwiatowy kobiecy Paryż. Otocz się przyciągającym wzrok stylem miast - ikon, gdziekolwiek jesteś.

Moja opinia

No, dość tych suchych faktów, bo jest co pisać. Oj, jest tych przemyśleń sporo. Natrafiłam na szampon przypadkiem - potrzebowałam czegoś na już, a po drodze miałam HEBE. Akurat była promocja na szampony COLAB, wtedy chyba dopiero je wprowadzili do sprzedaży. Jako, że od zawsze używanego przeze mnie Batiste nie było, tak sięgnęłam po jedyny, pasujący mi zapach - London. Elegancki, nie przytłaczający słodyczą, świeży, nawet nie do końca kwiatowy. 

Po pierwszym użyciu byłam bardzo zadowolona. Korzystam z suchych szamponów bardzo rzadko, zazwyczaj tylko w dni kiedy nie mam czasu umyć włosów, a rano po przebudzeniu okazują się nie być zbyt świeże. Szampon faktycznie fajnie poradził sobie z sebum na moich włosach, a do tego nadał bardzo przyjemny i ciekawy zapach, który utrzymywał się bardzo długo i to w niezmienionej formie. Nie był to także zapach nachalny, jednakże mogłam go sama wyczuć przez kilka godzin od zastosowania. 

Myślałam, że znalazłam fajny zamiennik Batiste. Colab nie zostawia białego pyłu na włosach tak jak konkurencja, jednak strasznie je matowi. Właściwie w pewnym momencie tak mi je "posklejał", że nie mogłam ich dobrze rozczesać, tak tępe były. Z kolejnymi zastosowaniami miewałam już mieszane uczucia. Bo szampon faktycznie działał, ale nie aż tak mocno i dobrze jak Batiste. Miewał problemy z odświeżeniem włosów w "te gorsze dni". Za dużo sebum go przerastało - i to był jego gwóźdź do trumny. Mogłam przeżyć małą wydajność (bo faktycznie nie zaszczycił mnie wieloma użyciami), to jak matowi i "skleja" włosy, ale nie mogę przeżyć tego jak słabo działa. Gdybym nie dorwała go na promocji byłabym chyba jeszcze bardziej zawiedziona. Nawet nie pozostawianie białego nalotu go nie ratuje. :/

Plusy

+ piękny zapach, który utrzymuje się długo
+ daje sobie radę z odświeżeniem, lekkim sebum
+ nie pozostawia białego nalotu na włosach

Minusy

- mało wydajny
- skleja włosy
- pozostawia matowe wykończenie na włosach
- słabe działanie likwidujące sebum z włosów
- dostępny tylko w HEBE


Cena

15,00 zł - 200 ml


Jak Wasze odczucia co do szamponu? Stosujecie albo zamierzaliście go kupić (nie kupujcie! :D nie warto). Mam nadzieję, że zmienią formułę i zobaczymy coś ciekawszego. Do napisania! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 beauty among INCI , Blogger