sobota, 10 listopada 2018

Aneta Testuje | GIVENCHY CLEAN IT ALL - MLECZKO DO DEMAKIJAŻU TWARZY, OCZU I UST RECENZJA


Od producenta

Demakijaż twarzy, oczu i ust rekomendowany do każdego rodzaju skóry.
Rozkosznie mleczna konsystencja skutecznie usuwa zanieczyszczenia skóry i makijaż przy zachowaniu absolutnej delikatności. 
Skóra jest doskonale oczyszczona, złagodzona i miękka.

Moja opinia

Mleczko do najtańszych nie należy. Nie ma się co dziwić, w końcu to Givenchy. Nie licząc stron internetowych dostępny jest w drogeriach Sephora. Tam też je zakupiłam, podkusiła mnie promocja na produkty do pielęgnacji twarzy. Opakowanie ma solidne, plastikowe z zakręcaną pompką.

Mleczka są dosyć specyficznymi produktami, chociaż skutecznymi. Na zajęciach nie używam praktycznie niczego innego do demakijażu jak mleczka i płyny dwufazowe. W instrukcji napisano aby wmasować go delikatnie w twarz opuszkami palców i później usunąć nadmiar wacikami lub zmyć wodą. Ja bym dodała tylko, że warto produkt wmasować na lekko wilgotną skórę aby formułę aktywować i potem zmyć także wodą - w końcu nikt nie chce mieć na skórze pozostałości mleczka pomieszanymi z podkładem, pudrem itd. 

Mleczko ma bardzo przyjemny, lekko perfumowany zapach. Pachnie świeżo i profesjonalnie. Ma lekko kremową konsystencje, dzięki czemu dobrze rozprowadza się po twarzy. Nie piecze także podczas zmywania makijażu oczu, a potrafiłam zmywać je wacikiem nasączonym wodą i mleczkiem jak i po prostu opuszkami palców - wmasować i dopiero wtedy usunąć wodą i wacikami. Radzi sobie z demakijażem bardzo dobrze. Właściwie nie potrzeba włożyć zbyt wielkiego wysiłku w to, aby pozbyć się zabrudzeń z twarzy. Jest też bardzo wydajne, wydaje mi się, że to przez jego skoncentrowaną formułę. Zaledwie po trzech miesiącach użytkowania ubyła mi połowa butelki produktu.

Plusy

+ ładny, niedrażniący zapach
+ butelka z zakręcaną pompką
+ bardzo dobrze radzi sobie ze zmywaniem makijażu
+ nie drażni oczu
+ wydajny

Minusy

- nie uważam aby cena była adekwatna do produktu

Cena

159 zł - 200 ml

Zapraszam do obserwacji bloga. Nie zapomnijcie podzielić się swoimi opiniami na temat tego, jak i innych mleczek. Do napisania! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 beauty among INCI , Blogger