sobota, 1 września 2018

Aneta Testuje | 5TH ANNIVERSARY - URODZINOWY SHINYBOX XXL!!!

Witajcie! Ledwo po majowym pudełku przychodzę do Was z opisem pudełka czerwcowego. Jednakże jest to pudełko wyjątkowe, ponieważ w powiększonym rozmiarze XXL (nie posiadam subskrybcji VIP). Troszkę spóźniony kurier przytargał mi na 10 piętro mojego bloku o wiele cięższą paczkę niż zawsze i aż nie mogłam uwierzyć własnym oczom jak fajnie wygląda w porównaniu do chociażby poprzedniej edycji.


 Zawartość jest obszerna. Nie wiedziałam za co się zabrać po rozpakowaniu. Oczywiście jak zawsze do dyspozycji mamy przewodnik po produktach, z którego można dowiedzieć się cenę, opis oraz zawartość tego jak i innych pudelek (nie zapominajmy o tym - niektóre produkty są wymienne).
Zacznę od przedstawiania produktów po kolei, tak jak widnieje to na ulotce, pominę jednak wszystkie kupony promocyjne, zniżki i ulotki - według mnie jest to zbyteczny element. Jak zawsze trzeba wydać pieniądze aby dostać jakiś upust. (Od razu przepraszam za słabą jakość zdjęć, muszę wymienić obiektyw na nowy ;) ).
Remedium Natura - 100% Naturalna Woda z Kwiatów Róży
ZESTAW XXL DODATKOWY KOSMETYK
"Doskonale nawilża skórę, redukuje zmarszczki i opóźnia procesy starzenia się. ma działanie uspokajające, poprawia nastrój i likwiduje uczucie zmęczenia.[...]"
W tym miejscu chciałabym wspomnieć, ze produktem wymiennym był jeden z 4 kosmetyków EVREE... Jakie szczęście trzeba mieć żeby zamiast tego trafić na wodę różana... Jestem zawiedziona. Wiadomo, z jednej strony to produkt jaki lubię, prosty, przydatny, przyjemny. Z drugiej zaś nie zapłakałabym nad otrzymaniem kolejnego kremu pod oczy czy nawet CC. Jeszcze jak widzę sens wymiany żel pod prysznic na balsam do ciała, tak przy wodzie różanej zamiast jednym z czterech kremów czuje niesmak.
[12,00 zł / 50 ml - TRAVEL SIZE]

8/10 - Woda różana jest bardzo dobrym i przydatnym produktem, jednak jako zamiennik jednych z kremów Evree nie dam tej pozycji maksymalnej pozycji punktów.
Smart Girls Get More - Automatyczna kredka do ust
"Wyjątkowo delikatna, a zarazem długotrwała kredka do ust, zaopatrzona w mechanizm wykręcania. Bardzo łatwo się aplikuje, a kremowa konsystencja zapewnia ustom mocny kolor i doskonałe krycie. [...]"
Co tu dużo mówić. Firmę skądś kojarzę. Wydawało mi się najpierw, że widziałam ją w którymś z hipermarketów, ale teraz po zastanowieniu myślę, czy nie było to przypadkiem w Pepco. Dobrze trafiłam nie tylko z wersją, bo posiadam kredkę automatyczną, ale i z kolorem - otrzymałam czerwień, która zdecydowanie mi pasuje. Mimo wszystko kredka to kredka - można nią obrysować usta, ale też wypełnić całość. Mam nadzieje, że ta wersja nie wysusza ust.
[6,99 zł / 1,4 g - PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY]

10/10 - kredka jest produktem uniwersalnym, każdy kolor i wersja by mi odpowiadały. Wydaje mi się, że każda (i każdy) z nas by był zadowolony.
 Mincer Pharma - VITACINFUSION N° 626
"Specjalistyczny, skoncentrowany preparat przeznaczony do intensywnej kuracji rozjaśniającej przebarwienia na dłoniach i poprawiające kondycje skóry. Efekt satynowo gładkiej skóry oraz ciepły cytrusowy zapach pozwala poczuć się kobieco i zmysłowo".
Jestem zaintrygowana. Z jednej strony krem ma intensywne działanie nawilżające, z drugiej jednak usuwaniem przebarwień powinno się zająć mając takie problemy. Osoby w moim wieku, a nawet i starsze nie posiadają (raczej) jeszcze problemów z plamami barwnikowymi na dłoniach, to raczej sygnał starzenia się skóry. Jestem tego zdania, że im szybciej zaczniemy stosować takie produkty, tym gorzej dla nas kiedy naprawdę będziemy potrzebować takiej kuracji - skóra się przystosuje i przestanie reagować na środki działające aktywnie. Oddam go raczej babci. ;)
[19,99 zł / 30 ml - PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY]

6/10 - trochę surowo podchodzę do kremu. Mimo wszystko działanie ma skierowane do osób starszych. Mam takie podejście do tak aktywnych składników, jak wymienia producent.
 Hello Slim - Dwustopniowy program deatox
" Hello Slim to detoks w najprostszej, a jednocześnie bardzo skutecznej postaci. Starannie skomponowany zestaw składników przyspieszy metabolizm, oczyści organizm z toksyn, pomoże zrzucić nadmiar kilogramów oraz zmniejszy apetyt na niezdrowe przekąski[...]".
Jestem bardzo zadowolona z tych herbatek. Piłam już i powiem szczerze - są pyszne. A skład? oczywiście Yerba Mate na drugim miejscu. Powiem szczerze, nie zapłaciłabym nigdy w życiu za nie 97 zł, ale jako produkt pełnowymiarowy pudełka muszę przyznać, że bardzo fajna motywacja do odchudzania i trzymania formy. Jako, że Yerbę pijam codziennie, takie śniadaniowe i kolacyjne urozmaicenie jak najbardziej na plus.
[97,00 zł / zestaw - PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY]

10/10 - super produkt. Kto by się spodziewał herbatek na odchudznie? :) Yerbę polecam każdemu - piję ją regularnie. Te oto produkty maja jej wystarczająco duzo aby dzialac poprawnie. gdyby nie cena kupowałabym regularnie.

 SheFoot - Sól do kąpieli stóp z minerałami z morza martwego
"Kąpiel z dodatkiem soli skutecznie zmiękcza naskórek już po kilku minutach, pomagając usunąć stwardniałą skórę. Odpręża i przywraca skórze równowagę. minerały z Morza Martwego mają właściwości odświeżające i dezodorujące. Sól stosowana regularnie pomaga utrzymać skórę stóp w dobrej kondycji i eliminować nieświeży zapach".
Totalnie bez zarzutów - bardzo fajny produkt. Ogólnie nie używam soli do stóp, raczej już do całej kąpieli, nigdy nie pomyślałabym o moczeniu kopytek :P. Nic dodać, nic ująć.
[4,90 zł / 65 g - PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY]

10/10 - rzadko kiedy spotykam się z solami do stup (no jeśli już, tylko na pracowni kosmetycznej przed pedicure). Nigdy nie pomyślałabym o używaniu jej w domu - na plus jest także fakt, że w pudełku znajduje się krem do stóp, który spokojnie można użyć po tejże soli.
 EFEKTIMA - Mineral SPA: Peeling+Maska+Krem myjący do twarzy 3 w 1
"Doskonały, skondensowany preparat do oczyszczania skóry twarzy łączy w sobie krem myjący, peeling oraz maskę. Efekt kremu myjącego, łagodnie oczyszcza i nawilża naskórek, uzyskujemy dzięki połączeniu wyjątkowo delikatnych środków myjących wraz ze składnikami odżywczymi. Ścierające drobinki z alg, doskonale wygładzają i złuszczają martwe komórki naskórka".
Jeny, jak bardzo nie ufam takim produktom 3w1, 5w1, 25w1! Po prostu nabieram wrażenia, że producent sam nie wiedział jak produkt sprzedać. Bo niby dobry do oczyszczania, ale w sumie jak użyjemy jak maseczka, to wnika głębiej i da się usunąć więcej naskórka i zabrudzeń, mimo to w razie czego jako kremik też będzie dobry... No nie przekonuje mnie to. Zwłaszcza kiedy może on być też peelingiem. Przez to mam mieszane uczucia... Nie chcę jednak narzekać aż tak. W końcu EGG Mellow nie był taki zły (jego recenzja niedługo się pojawi na blogu).
[2,52 zł / 7 ml - PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY]

7/10 - ocena taka a nie inna poprzez sceptyczne podejście do tego typu produktów. powiedzmy sobie szczerze - bez testów trudno będzie mi podjąć 100% dobrą ocenę.
 Kneipp - Olejek do kąpieli tajemnica piękna
"Odczuwalnie gładka i aksamitnie miękka skóra dzięki olejkowi do kąpieli Tajemnica Piękna. Kompozycja wartościowych, naturalnych olejków działa intensywnie natłuszczająco i zmniejsza uczucie napiętej skóry. W połączeniu z kojącym działaniem ciepłej wody kompozycja pielęgnujących olejków roztacza swoje naturalne działanie pielęgnacyjne. Zawiera 94% naturalnych olejków pielęgnujących".
Kocham olejki do kąpieli. Oby ten nie był bardzo tłusty, taki lepiący się mocno do wszystkiego. Używam olejki innej firmy i są świetne ze względu na to, że czy podczas kąpieli, czy podczas prysznicu fanie wchłaniają się w skórę. Pozostawiają tłusty film, ale nie lepki. Oby te olejki były równie dobre jak i lepsze!
[5,99 zł / 20 ml - TRAVEL SIZE]

10/10 - olejki naturalne, dobre do stosowania pod prysznic jak i do wanny. Jestem na tak. :)

 Trind - Odżywka do paznokci
"Trind Nail Repair jest skutecznie działającym preparatem wzmacniającym paznokcie, który jednocześnie utrzymuje ich elastyczność. Dzięki niemu paznokcie nie będą się przesuszać ani wykazywać przebarwień. Unikalna formuła Trind łączy ze sobą molekuły proteinowe, tworząc sztywną strukturę wzmacniającą paznokieć. Trind Nail Repair jest jedynym na świecie preparatem wzmacniającym paznokcie".
Jedynym preparatem na świecie wzmacniającym paznokcie? No nie wiem. Indigo ma bazę proteinową, która (moim zdaniem i nie tylko moim) ma świetnie działanie wzmacniające paznokcie. Z opinii jakie czytałam w internecie wychodzi, że faktycznie bardzo fajnie działa. Zgadnijcie dlaczego? Co takiego zawiera? Formaldehydy - to odpowiedź na te pytania. Jest to dla mnie duży minus, bo substancje są bardzo szemrane. Ale więcej o tym przy osobnej recenzji produktu. ;)
[59,00 zł / 9 ml - UPOMINEK]

5/10 - działa, ale posiada formaldehydy. Jestem przeciwna powyzsyzm środkom "wzmacniania paznokci".
 Nivelazione - Intensywnie regenerująca kuracja S.O.S. dla stóp

"Doskonale odżywia i nawilża, odczuwalnie redukuje szorstkość skóry i niweluje zrogowacenia. Przywraca stopom utraconą elastyczność, przyjemną gładkość i zadbany wygląd. Innowacyjna, wyjątkowo bogata formuła zawiera m.in. 30% mocznika i 15% emolientów, dzięki czemu skutecznie i szybko regeneruje podrażnioną skórę. Krem bardzo szybko się wchłania, nie pozostawiając tłustego filmu na skórze".
Widzę potencjał tego pudelka. Zaraz po soli do stóp krem nawilżający, wygładzający. Czeka mnie fajny test - no i Was też, bo efekty wrzucę na bloga. :) Farmona dobrze świadczy.
[10,00 zł / 50 ml - UPOMINEK]

10/10 - dawno nie widziałam tak przemyślanego pudełka. Produkty się uzupełniają. Sól i krem do stóp - super!
 Kueshi - Kremowy balsam do ciała i rąk
"Nawilżający balsam do ciała, który jest szybko wchłaniany przez skórę i zapewnia trwały kremowy zapach. Pozostawia skórę miękka, gładką i cudownie pachnącą. Połączenie aloesu i naturalnych olejów działa w głębokich warstwach skóry i utrzymuje nawilżenie przez cały dzień. [...]".
Kocham fakt, że balsam nie jest testowany na zwierzętach. Nie mogę się doczekać aż zacznę go używać. Aż nie wiem co powiedzieć. Nie jestem fanką balsamów - nie będę ukrywała. Używam je sporadycznie, ale jeśli chodzi o testy staram się być w tym temacie systematyczna.
[57,00 zł / 500 ml - PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY]

9/10 - to już zdecydowanie indywidualnie odjęty pkt. (No bo wiecie, nie lubie balsamów etc :P).

Kueshi - Rewitalizujący tonik do twarzy
"Tonik nawilża równoważy skórę zapewniając jej wrażenie świeżości i miękkości. Łączy nawilżenie i naturalne składniki, które koją skórę pozostawiając ja piękną, oczyszczoną i zdrową. Jest idealny dla skóry wrażliwej".
Czepiam się słówek, ale wolałabym gdyby nie tylko zapewniał wrażenie ale i działał na skórę odświeżająco i zmiękczająco. Tak na poważnie tonik już używałam i nie tylko pięknie pachnie ale działa bardzo fajnie. Oczywiście recenzja niedługo, obecnie jestem bardzo pozytynie nastawiona.
[42,00 zł / 200 ml - PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY]

10/10 - pięknie pachnie, fajnie działa. Po użyciu faktycznie łagodzi i zmywa pozostałości makijażu. Tak, tak, tak. :)
 Schwarzkopf - Micelarna odżywka myjąca z linii profesjonalnej
"Schwarzkopf Professional opracował innowacyjny - w 100% dostosowany do potrzeb klientów i specyfiki usług w salonach fryzjerskich - zastrzyk mocy BC Bonacure. Szeroka gama produktów [...] sprawia, że każdy z nas ma szansę skorzystania z wyjątkowej, indywidualnie dostosowanej do potrzeb swoich włosów pielęgnacyjnej kuracji. Mix rodzajów".
Otrzymać można było jeden z trzech wariantów odżywki. Jak widzicie ja dostałam wersję "reperującą", z tego co mogę wyczytać z gazetki są jeszcze "zatrzymujące kolor" oraz "nawilżający". Ciesze się bardzo, ostatnio mam fizia na punkcie produktów do włosów.


9/10 - trochę się obawiam, że obciąży moje włosy, mam wysokie oczekiwania, ale mam nadzieje, że się nie zawiodę. :)


Ocena: 104/120 - Czy Wy to widzicie? Jaka wysoka ocena? :O gdybym miała oceniać ShinyBox tylko przez pryzmat tego pudełka, kupiłabym subskrycję na cały rok. Oj, postarali się. Może wydawać by się mogło po drodze, że jestem wybredna, zbyt wymagająca. Jednak tyle fajnych produktów się trafiło! Muszę przyznać, każda recenzja Shiny to recenzja czysto personalna, chociaż staram się myśleć o ogóle. O przeciętnej osobie chcącej zamówić ich boxa. W tym miesiącu mamy szeroki wybór produktów, chyba na każdą okazje i każdą cześć ciała. Makijaż, pielęgnacja, twarz, stopy, ręce, ciało. WOW.
Na pewno wrócę do Shiny chociaż teraz robię sobie przerwę bo nagromadziło mi się dużo produktów do pojedynczych recenzji, z którymi do Was wrócę. Życzę owocnych zakupów, oczywiście po dzisiejszej recenzji serdecznie polecam subskrybję. Jeśli nadal nie macie swojego pudełka ShinyBox koniecznie skuście się na subskrybcję lub pojedynczy zakup.

Do napisania! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 beauty among INCI , Blogger